آموزش ساده حل کسر های مصری :: آموزش ریاضی پیشرفته برای تیزهوشانی ها

آموزش ریاضی پیشرفته برای تیزهوشانی ها

آموزش های ریاضی
آموزش ریاضی پیشرفته برای تیزهوشانی ها

لطفا در صورت کپی برداری نام منیع را ذکر کنید.
با تشکر
امیر مهدی رضایی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

آموزش ساده حل کسر های مصری

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ب.ظ

در این مقاله بهترین راه های حل کسر مصری آورده شده

است.برای دانلود کلیک کنید.


  • امیر مهدی رضائی

نظرات  (۱۴)

بسیار عالی بود سپاسگزارم 

سلام من هرچقدر میزنم عکس دانلود نمیشه من واقعا بهش نیاز دارم😔

 

پاسخ:
لینک ها تست شدن و مشکلی ندارن اگه بازم مشکلتون حل نشد از سایت اصلیمون دانلود کنید.❤️

http://asano.rzb.ir/post/3/egyptian---fractions.html
  • حمید وثوقی
  • نمی دونم چجوری ازت تشکر کنم خیلیی اقایی

    بابا دانلود نمی‌شه که

    پاسخ:
    سلام خدمت شما دوست عزیز

    لینک بررسی شد و مشکلی نداشت

    روی عکس کلیک کنید و حتی الامکان از IDM برای دانلود استفاده کنید.

    سلام 

    بد نیست خوبه اما اگه بصورت فیلم توضیح می دادید بهتر بود🤓

    پاسخ:
    با تشکر از نظر شما

    خدایاااا...چطور بفهمیم کجا باید از کدوم روش استفاده کنیم

     

    پاسخ:
    سلام!
    این به خود شما بر میگرده که با توجه به شرایطی که یک سوال برای شما ایجاد می کنه و با توجه به زمانی که برای حل سوال دارید از کدوم روش استفاده کنید.اما پیشنهاد من برای اینکه بیشتر به این مبحث مسلط بشین اینه که تمرین کنین. همین:)

     بسیار عالی بود متشکرم به زبان رسا و عالی توضیح داده بود فقط شاید برای بعضی ها درکش سخت باشه بعضی از مطالب  اما واقعا اسون و روش های زیادی رو معرفی کرد  متشکرم😉

    پاسخ:
    خوشحالم که تونستم نظر مثبتتون رو جلب کنم. :)

    عالی بود

    پاسخ:
    خواهش می کنم. :)

    کاش یکم بیشتر در مورد روش حریصانه توضیح میدادید

    در کل بدک نبود

    پاسخ:
    با تشکر از نظرتون
               
                       حتما رسیدگی میشه

    عالی.عالی.

    خوب ساده و مفید و مختصر

    به نظرم من برای بدست اوردن این کسرا همین روش حریصانه بهترین و مطمئن ترینه

    عالی عالی عالی

     

    عالی بود ممنون 

    پاسخ:
    خواهش می کنم. :)

    فایل دانلود میشه پی دی افه و مطالبش جالبن

    پاسخ:
    خوشحالم که تونستم نظر مثبتتون رو جلب کنم. روز خوبی داشته باشید.

    دانلود نمی شه

     

    پاسخ:
    ممنون از توجهتون لینک اصلاح شد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی