سلام :: آموزش ریاضی پیشرفته برای تیزهوشانی ها

آموزش ریاضی پیشرفته برای تیزهوشانی ها

آموزش های ریاضی
آموزش ریاضی پیشرفته برای تیزهوشانی ها

لطفا در صورت کپی برداری نام منیع را ذکر کنید.
با تشکر
امیر مهدی رضایی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

سلام

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۸ ب.ظ

سلام بر شما دوستان گرامی.

لطفاً از تمام مطالب سایت بازدید کنید.

و همچنین از دیگر صفحات سایت دیدن فرمایید.(در پایین صفحه)

  • امیر مهدی رضائی

بازدید

دوستان

سایت

مطالب

گرامی

نظرات  (۲)

نمتونیم بفهمیم که چه اتحادی بوده که بعد از تجزیه به این شکل در اومده؟

منظورم اینه

پاسخ:
با عرض سلام مجدد
این عبارت فقط یک عبارت معمولی جبری بوده که که از ضرب این دو عبارت تشکیل شده و به نظر من هیچ اتحاد خاصی داخلش وجود نداره. همیشه که همه عبارات جبری نباید حاصل چند تا اتحاد مشهور باشند. حالا من با اشنایان مطرح می کنم اگر‌ به نتیجه ی دیگری رسیدم دوباره در پاسخ همین کامنت اعلام خواهم کرد.
با تشکر

سلام ممنون از سایت خوبتون من هر سوالی داشته باشممیام اینجا

حتما هست با توضیحات کــــــــامــــــــل

من یه سوال ریاضی داشتم

عبارت 
(x2+x+1)(x-1)
کدوم اتحاده و چجوری باید حل بشه؟
شرایط استفاده کردن از اتحاد برای جمله بالا چیه؟
{ عدد2 توان x است}

ممنون میشم بهم جواب بدید💖🥰🌷

پاسخ:
سلام خوشحالم از نظر مثبتتون
این عبارتی هم که اشاره کردید من فکر می کنم اتحاد خاصی نباشه و احتمالا تجزیه شده عبارت هست. چون قسمت دومش قابلیت تجزیه نداره و برای حلش هم راهی جز ضرب کردن نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی