پاسخنامه کتاب ریاضی تکمیلی نهم :: آموزش ریاضی پیشرفته برای تیزهوشانی ها

آموزش ریاضی پیشرفته برای تیزهوشانی ها

آموزش های ریاضی
آموزش ریاضی پیشرفته برای تیزهوشانی ها

لطفا در صورت کپی برداری نام منیع را ذکر کنید.
با تشکر
امیر مهدی رضایی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

پاسخنامه کتاب ریاضی تکمیلی نهم

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۰۴ ب.ظ

با توجه به نیاز شدید دانش آموزان سمپادی برای دانستن راه حل برخی از سوالات بسیار مشکل کتاب های تکمیلی تیزهوشان، بر آن شدیم تا حل المسائل کامل و کاملا رایگان کتاب ریاضی تکمیلی تیزهوشان پایه نهم را برای شما قرار دهیمامید است تا شما دانش آموزان گرامی پس از اینکه سعی خود را برای حل سوالات کردید و نتوانستید آن ها را حل کنید، با استفاده از این پاسخ نامه نحوه حل سوالات کتاب را به صورت مفهومی بیاموزید و فقط به کپی کردن پاسخ ها بسنده نکنید. باشد که این پاسخ ها بتواند کمکی کوچک برای دانش آموزان سمپادی کشور ایران باشد.

اگر سوالی داشتید خوشحال می شویم که در بخش نظرات مطرح کنید. باتشکر.

دانلود

*نکته مهم: هیچ کدام از نویسندگان این حل المسائل راضی نیستند که محتوای این پاسخ نامه را در کتاب خود وارد کنید، بدون اینکه اول، خودتان به سوال ها پاسخ داده باشید؛ این پاسخ نامه صرفا برای یادگیری بهتر شما قرار گرفته و قرار نیست حق یادگیری را از شما سلب کند. پس ابتدا تمام تلاش خود را برای یافتن پاسخ سوال بکنید. سپس اگر نتوانستید به جواب درستی برسید یا خواستید بهتر آن موضوع را یاد بگیرید، از محتوای این حل المسائل استفاده کنید تا به صورت عمیق و مفهومی اون سوال رو یاد بگیرید. در ضمن اگر اشکالی رو هم در مطالب این پاسخ نامه یافتید، از بخش نظرات همین پست من رو آگاه کنید.

منبع: جناب آقای استاد محسن معنوی (مدرس مدرسه استعداد های درخشان بیرجند) و تنی چند از معلمان هیئت سمپاد کشور

* خبر مهم دوستان: لطفا به آدرس سایت جدید ما که با درخواست های مکرر شما و تلاش زیاد درست شده سر بزنید. قول میدم شگفت زده می شید. http://asano.rzb.ir

نظرات  (۶۲)

  • یه دانش آموز
  • واقعا خدا عوضتون بده عالیه براتون کلی دعای خیر کردم و واقعا خوشحال شدم که همچین منبعی پیدا کردم ان شاء الله هرچی از خدا بخواین بعتون بده و خانواده هاتون همیشه سلامت باشند

    پاسخ:
    عزیزید❤️

    واقعاممنونم

    ممنون چون من یه جاها ییش اشکال داشتم الان خوب متوجه شدم واقعا تشکر می کنم از شما

     

    پاسخ:
    ❤️

    باسلام

     

     

    در سوال 5 صفحه 6 به نظر میرسد تمام زیر مجموعه هایی از M را میخ.اهد که با دو زیر مجموعه ذکر شده تشکیل زنجیر می دهد که  تعداد این زیر مجموعه ها برابر 21=14+7 میباشد

    عزیز اگه میشه فارسی تکمیلی نهم هم قرار بدین پاسخشو با تشکر

    پاسخ:
    در حال گردآوری محتوا هستیم در اولین فرصت انشاالله.

    سلام مرسی از تدریس عالیتون واقعا مطالب رو کامل توضیح میدید ممنون از زحماتتون 🌷

    سلام . خسته نباشید واقعا 

    خدا خیرتون بده ایشالله اگه چیزی از خدا می خواید بهتون بده دستتون درد نکنه واقعا ما دانش آموزا خیلی بهش احتیاج داشتیم دمتون گرم بازم ممنون ☺ برای منم دعا کنید لطفا 😊💜

    پاسخ:
    محتاجیم به دعا😊

    سلام ممنون بابت سایتتون

    داوش

    خیلی مخلصیم

    حضرت گاد عجرت بده

    خدا هرچی می خواین بهتون بده

    واقعا ممنونم
    خدا خیرتون بده

    ولی یه اشکالی داشت اونم این بود که بعضی از سوالات حذف شده بود
    مثل سوال 19 صفحه 87

     

    خیلی ممنون ومتشکرم بابت این فایل ارزشمند وبدرد بخور

    فقط میگم هر چی از خدا میخوای بهت بده😍

    خدا خیریتون بده

    چرا صفحه 116 رو نداره؟ 

  • رضوانه علیمردانی
  • سلام.ببخشید پاسخنامه تکمیلی ریاضی هشتم و هفتم را در سایت قرار دادید؟؟ اگه قرار ندادید میشه لطفا قرار بدهید؟؟

    پاسخ:
    سلام خسته نباشید در سایت جدیدمون قرار گرفته خوشحال میشیم بازدید کنید.

    خیلییی ممنون 😍😍👌🏻

    خواهشا یکی جواب سوال ۱۳ صفحه ۱۱۶ رو بگه🙏🙏

    خدا پدر مادر هتونو بیامرزه

    پاسخ:
    😍😍😘😘
    سلام کی تصیح میشه اگه میشه فصل 7 را یه چکی بکنید
    پاسخ:
    فعلا به دلیل شروع سال تحصیلی جدید کمی سرم شلوغ هست در اولین قرصت به روی چشم.

    لطفا ص ۱۱۵ رو هم قرار بدید 

    پاسخ:
    چشم

    متشکرم لطفا پاسخ ص ۱۱۵ رو هم فرار بدید 

    پاسخ:
    چشم حتما بررسی میشه

    صفحه ۹۱ تکمیلی نیست 

    پاسخ:
    خیلی ممنون از نظرتون

    حتما بررسی میشه

    سلام وقت بخیر خیلی ممنونم و برخی چیز ها را نداره مثل صفحه112و113سوالاتش را نداره خیلی ممنونم امیدوارم توی فصل7 چیزی کم نداشته باشه

     

    پاسخ:
    خیلی ممنون از نظرتون
    حتما بررسی میشه

    خیلی نقص داره😒

    پاسخ:
    چشم حتما بررسی می شه.

    عالی عالی

    پاسخ:
    :)

    سلام لطفا صفه ی ۱۰۶ و۱۰۷ رو هم بزارید

    سلام ممنون از لطف شما صفحات 99ووو100در برخی سوالات را ننوشته اید که مقایسه کنیم و سوالات زرد و پروژه ها را هم انجام نداده اید.

    پاسخ:
    متاسفم! امیدوارم در آینده بتونیم ادامه بدیم نوشتن این جزوه رو.

    انشاله هر کی برای اینکه این به دست ما برسه تلاشی هر چقدر کوچیک انجام داده هر چه از خدا میخواهند بده

    پاسخ:
    💗

    سلام خسته نباشید....واقعا ازتون ممنونم من کل دنیا رو گشتم ولی جواب اینا رو پیدا نکردم...واقعا ازتون سپاسگزارم هرچقدر هم تشکر کنم بازهم کمه...موفق و سلامت باشید

    پاسخ:
    💗
  • امیر حسین رضایی
  • سلام واقعا دستتون درد نکنه بسیار کامل و جامع است 

    پاسخ:
    نظر لطفتون هست دوست عزیز
    انشاءالله سلامت باشید. 😉

    صفحه‌ی ۸۹ سوال ۳ رو هم بزارید 

    پاسخ:
    بر روی چشم.

    سلام خیلی خوبه فقط صفحه 85 سوال 15 نیست   خیلی ممنون لطفا سریع پیگیری کنید

    پاسخ:
    سلام!
    چشم در دست اصلاح هست.

    انشالله خدا عوضتون بده

    خیلی بهددردم خورد

    دست کسایی که تو تکمیل این فایل کمک کردن واقعا درد نکنه

    پاسخ:
    سلام!
    خواهش می کنم.
    آره واقعا خدا به زندگیشون برکت بده

    مرسییییییییییییییییییییییییی خیلی زیاد 

    واقعا معلممون کامل توضیح نمیداد ولی الان تونستم جواب هارو بفهمم 

    تشکرررررر

    فقط صفه 90 و 91 رو هم بارگزاری کنید

    خسته نباشید ممنون :)

    پاسخ:
    💗

    خیلی ممنون از زحمتتون عالی بود

    پاسخ:
    💗

    سلام وقت بخیر  خیلی خوبه ممنون     فقط یک اشکالی داره اینه که از صفحه 89که سوال 3را ننوشتید و از صفحه 90و91را قرار نداده اید ولی در کل عالیه ممنون از لطف شما لطفا اصلاح کنید

    پاسخ:
    سلام خوشحالم که موجب جلب رضایت شما دوست عزیز شدم
    چشم حتما بررسی میشه و اصلاح خواهد شد
    💗

    فوق العاده 👌👌خیلی ممنونم

    بسیار کاربردی و عالی

    پاسخ:
    💗

    فوق العاده 👌👌خیلی ممنونم

    بسیار کاربردی و عالی

    پاسخ:
    💗
  • امیر حسین سلامی
  • دستتون درد نکنه 

    پاسخ:
    🙏

    یعنی واقعا متشکرم من تو نمونه درس میخونم خودم این کتاب ها رو جدا از معلمم میخونم و کسی برام تدریسش نمیکنه  پس محبورم بفهمم سوال هایی که حل میکنم درسته یانه واقعا ممنونم این ۳ ماه دنبال اینطور چیزی میگردم خدا خیرتون ممنونم متشکرم انشالله سلامت باشید

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    نظر لطفتونه
  • یه بنده خدایی
  • من جواب بعضی سوالات رو هرچی فکر کردم نشد پیدا کنم،ممنون

    پاسخ:
    خواهش میکنم. :)

    چرا فصل 4 خالیه؟

    پاسخ:
    سلام خانم خاک پور
    سوالتون رو متوجه نشدم میشه لطف کنید بگید کجا خالیه؟

    پاسخنامه تکمیلی هشتم رو بزارییییید

    لطفنننن

    پاسخ:
    سلام
    چشم در حال گرداوری هستیم.
    با تشکر از شکیبایی شما.

    سلاام دمتون گرم واقعا

    خیلییی کامله 

    ایول 💃🏻❤

    ممنونم هم از شما هم از تمام کسایی که حلش کردن😃😃🤍

    پاسخ:
    سلام
    بسیار خرسندم که نظر مثبت شما رو جلب کردم.

    خیلی ممنون عالی بود

    پاسخ:
    سلام
    خواهش می کنم. نظر لطفتونه.

    سلام من پاسخنامه ریاضب تکمیلی نهم ذو می خوام لطفا بهم بدیننن

    پاسخ:
    سلام
    قبلا هم به شما اطلاع رسانی شد برای دانلود روی عکسی که شکل دانلود داره کلیک کنید یا اگر هم با گوشی تلفن هستید روی ان را لمس کنید.
    اگر نتوانستید دانلود کنید دوباره اطلاع رسانی کنید تا لینک برای شما ارسال شود.
    با تشکر.

    سلام لطفا برای پایه هشتم هم قرار بدید ممنون میشیم💙

    پاسخ:
    سلام
    چشم حتما در اسرع وقت.

    با سلام و خسته نباشید

    با نشکر از سایت خوب شما

    لطفا بقیه دروس هم بگذارید.

    پاسخ:
    سلام از نظر مثبتتون خوشحال شدم.

    حتما قرار داده خواهد شد.

    سلام واقعا تشکر میکنم که این فایل رو قرار دادید چون واقعا فک کنم نیازه نصف بچه های سمپاده اگه ممکنه فایل علوم و فارسیش هم قرار بدید ممنون میشم با تشکر ازشما :)

    پاسخ:
    با تشکر از نظر مثبت شما
    چشم در صورت امکان حتما قرار می گیرند.

    ببخشید من از کجا باید پاسخنامه رو دریافت کنم؟

    پاسخ:
    سلام
    روی عکس دانلود آبی رنگ کلیک کنید.
    به طور خودکار بارگیری خواهد شد.
  • متین رستمی
  • سلام خیلی ممنونم بابت زحماتی که می کشید من واقعا جواب بعضی از سوالات رو نمی دونستم حتما دعاتون می کنم

    پاسخ:
    خواهش می کنم. وظیفه بوده.💖

    خدا بیامرزه پدر و مادرتونو بخدا همین که گفتید کپی نکنید خیلی ب دلم نشست دمتون گرم که رایگان گذاشتید 

    پاسخ:
    خیلی خوشحالم که مورد قبول شما واقع شده
    خیلی ممنون از توجهتون به نکته ای که گفتم چون واقعا هم برای من و هم برای کسانیکه این پاسخ نامه رو نوشتند مهم هست که بچه ها به کپی کاری روی نیارند و قدرت تفکر و تعقل ازشون گرفته نشه.

    خیلی ممنون ازتون من واقعا به یه سری از جواب ها نیاز داشتم تا چکشون کنم باز هم خیلی خیلی خیلی ممنونن:)

    پاسخ:
    خواهش می کنم باید از معلم های زحمت کش بخش سمپاد تشکر کنید.

    درود بر شما از خداوند برای شما عزت و سلامتی و دلخوشی می خواهم. فوق العاده عالی بود سپاس از راهنمایی های شما

    پاسخ:
    خیلی ممنون از نظر شما
    منم برای شما آرزوی سلامتی و دلخوشی دارم مخصوصا با شرایط فعلی
    سالم و تندرست باشید
    عالیه
    داشتم جواب هایم را چک می کردم که یک اشتباه پیدا کردم
    صفحه ۹۶ پی دی اف و صفحه ۶۸ کتاب سوال ۱ قسمت ج را اشتباه جواب داده آید
    شما جواب را نوشته‌اید ۴/۰۷ ولی جواب اصلی میشود ۲/۹۹
    به عبارت دیگر شما نوشته اید ۴۰۷/۱۰۰ ولی جواب ۲۹۹/۱۰۰ است.
    پاسخ:
    چشم حتما در اینده ای نه چندان دور اصلاح خواهد شد.

    واقعا ممنون مرسی ایشالا خدا ارزو هاتو برآورده کنه⁦🤲🏻⁩⁦🤲🏻⁩

    پاسخ:
    ❤️
  • امیر مهدی
  • عالی عالی عالی چی بگم واقا عالی عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی ممنون از تلاشتون

    پاسخ:
    نظر مثبت شما مایه دلخوشی منه

    واقعا عالی و کاربردی😊

    خسته نباشید

    خدا بهتون هر چی می خواید بده😄

    من که فقط پاسخ هام رو از روش چک کردم😆

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    پاسخ:
    خواهش میکنم ولی کار من نبوده. باید این رو به معلمان دلسوز بخش سمپاد بگین که وقت گذاشتن برای این مجموعه.

    سلام

    ببخشید لینک اصلا کار نمیکنه. لطفا یا این موضوع رو بردارید از تو سایت یا هم درستش کنید.

                                                                            با تشکر

    پاسخ:
    از شما بابت این اتفاق عذر میخوام. لینک به صورت دائمی اصلاح شد.
  • شهرام قنبری
  • چرا وقتی مزنیم روی لینک نمیاد برامون؟؟

    پاسخ:
    با تشکر از اطلاع شما. لینک در اسرع وقت اصلاح می شود.

    سلام
    ببخشید لینک خرابه دانلود نمیشه

    پاسخ:
    با تشکر از نظر شما
     در حال تلاش برای اصلاح لینک هستیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی